KONKURS
dwuetapowy, urbanistyczno – architektoniczny o charakterze studialno – realizacyjnym na projekt Domu Studenckiego Jowita wraz z funkcjami towarzyszącymi.
ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tel/fax. 61 829 43 74
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
ORGANIZATOR
Stowarzyszenie Architektów Polskich Oddział Poznań
ul. Stary Rynek 56
61-772 Poznań
Konkurs SARP nr 1073
CEL KONKURSU
Celem Konkursu jest uzyskanie najlepszej pod względem urbanistycznym, architektonicznym i funkcjonalno – użytkowym koncepcji zabudowy działek należących do inwestora, w tym decyzji projektowych dotyczących przebudowy lub budowy Domu studenckiego „Jowita” wraz z zagospodarowaniem terenu, wskazanym w załączniku M_12 jako zakres opracowania konkursowego.
Konkurs jest konkursem realizacyjnym tzn. takim, w którym Nagrodą jest nagroda pieniężna oraz zaproszenie autora (Uczestnika konkursu) wybranej Pracy konkursowej do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, w celu wykonania usługi na podstawie Pracy konkursowej.
NAGRODY
Nagrodami w konkursie są Nagrody pieniężne w łącznej kwocie 280 000,00 zł brutto.
I NAGRODA – 85 000,00 zł brutto, oraz zaproszenie Uczestnika konkursu, którego Praca konkursowa otrzymała I Nagrodę do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, w celu wykonania Usługi polegającej na wykonaniu Dokumentacji projektowej i pełnienia Nadzoru autorskiego na podstawie Pracy konkursowej,
II NAGRODA – 60 000,00 zł brutto
III NAGRODA – 45 000,00 zł brutto
trzy (3) Nagrody pieniężne w formie wyróżnień w wysokości 30 000,00 zł brutto każda.
SĄD KONKURSOWY
1. prof. dr hab. inż. arch. Piotr Marciniak – przewodniczący Sądu Konkursowego, SARP Poznań
2. mgr inż. arch. Joanna Kapturczak – Sędzia Referent, SARP Poznań
3. prof. dr hab. Joanna Wójcik – Członek Sądu Konkursowego, Prorektorka ds. Studenckich i Kształcenia UAM
4. mgr inż. arch. Natalia Paszkowska – Członek Sądu Konkursowego, SARP Warszawa
5. mgr inż. arch. Krzysztof Frąckowiak – Członek Sądu Konkursowego, SARP Poznań
6. prof. dr hab. Tadeusz Wallas – Członek Sądu Konkursowego, Pełnomocnik Rektora ds. Rozwoju Uczelni UAM
7. dr Marcin Wysocki – Członek Sądu Konkursowego, Kanclerz UAM
8. mgr inż. Marek Sobczak – Członek Sądu Konkursowego, Z-ca Kanclerza ds technicznych UAM
9. mgr inż. arch. Piotr Sobczak – Członek Sądu Konkursowego, Dyrektor WUIA, UM Poznań
10. mgr Joanna Bielawska -Pałczyńska – Członek Sądu Konkursowego, Dyrektor Biura MKZ Poznań
11. mgr inż. arch. Przemysław Woźny – Sędzia zastępca, SARP Poznań
Funkcję Sekretarza Konkursu pełni: mgr inż. arch. Mikołaj Stępień
Funkcję Z-cy Sekretarza Konkursu pełni: mgr Magdalena Wypusz
Sekretarz Konkursu oraz z-ca Sekretarza Konkursu nie są członkami Sądu Konkursowego.
HARMONOGRAM
przekazanie ogłoszenia o konkursie do DUUE – 8.04.2025
ogłoszenie konkursu na stronie internetowej – 9.04.2025
wnioski o wyjaśnienie Regulaminu Konkursu (etap kwalifikacyjny) – 18.04.2025
wnioski o dopuszczenie do udziału w Konkursie – 30.04.2025
informacja o dopuszczenie do udziału w Konkursie – 06.05.2025
wizja lokalna – I- 09.05.2025 godz.10:00 oraz II- 12.05.2025 godz. 10:00
wnioski o wyjaśnienie Regulaminu Konkursu (etap I) – 16.05.2025
składanie OPRACOWAŃ STUDIALNYCH w wersji elektronicznej i fizycznej – elektroniczna do 17.06.2025 do g. 15.00, wersja fizyczna do 21.06.2025 do g. 14.00
ogłoszenie wyników Konkursu – I etap- zaproszenie do II etapu – 11.07.2025
składanie PRAC KONKURSOWYCH (II etap) w wersji elektronicznej i fizycznej – w wersji elektronicznej do 26.09.2025 do g. 15.00 , w wersji fizycznej do 2.10.2025 do g. 14.00
ogłoszenie wyników Konkursu – 17.10.2025
dyskusja i wystawa pokonkursowa – 30.10.2025
KOMUNIKACJA
Komunikacja z Uczestnikami Konkursu odbywa się wyłącznie poprzez platformę EPK.
UWAGA !
Wszelkie wnioski, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia i dokumenty wymagane przez zamawiającego lub Organizatora Konkursu, składane w postaci elektronicznej winny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Informacje o podpisie pod linkiem: biznes.gov.pl
Nie będą honorowane ww. materiały opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
DOKUMENTY DO POBRANIA
REGULAMIN – LINK
ZAŁĄCZNIKI FORMALNE – LINK
ZAŁACZNIKI PROJEKTOWE – LINK
ZAŁACZNIKI MERYTORYCZNE – LINK